Robbant a bomba az F1-ben: Perez a McLarennél, Hamilton a Mercedesnél folytatja jövőre

A McLaren péntek délelőtt hivatalos is megerősítette, hogy Lewis Hamilton elhagyja az istállót, helyét pedig Sergio Perez veszi át 2013-ban.

lewis-hamilton-sergio-perez.jpg

A McLaren sajtóközleménye ugyan nem részletezik Sergio Perez szerződését, ám a kiadott sajtóközleményben többéves szerződést említenek.

„Nagyon boldog vagyok, hogy a McLaren pilótája lehetek” – mondta Perez. „A McLaren az egyik legnagyobb név a Formula-1 történetében.”

„A 2012-es idény során keményen dolgoztam azon, hogy megmutassam, mire vagyok képes, de ezzel együtt mindig koncentrált maradtam. Nagyon hálás vagyok, és mindig is az leszek a Saubernek, amiért hittek bennem és lehetőséget adtak arra, hogy ide eljussak."

Nyílt titok a paddockban, hogy Perez támogatója a Telmex egy nagy csapatnál szeretné látni versenyezni és ennyire akármennyit hajlandó kifizetni. De miután a Ferrari visszautasította az ajánlatukat senki nem gondolta, hogy lesz olyan nagy csapat, aki leszerződteti a mexikói versenyzőt.

A Mercedes is megerősítette nemrég azt ami nyilvánvaló, Hamilton náluk versenyzik jövőre. A csapattársa Nico Rosberg lesz, Schumacher pedig állás nélkül maradt. Hamiltonnal együtt Niki Lauda is érkezik a Mercedeshez

A Sauber csapatnál még szintén nem erősítették meg, de minden bizonnyal, a Jaime Alguersuari-Kamui Kobayashi párossal indulnak jövőre.